به نام خداوند جان و خرد

شروع فعالیت بنده از سال تحصیلی 1365-1364 در سمت مربی تربیتی بود.

هنوز هم دانش‌آموزان سال ۶۵ با من در ارتباط هستن، چون عاشقانه‌ترین اوقاتم زمانی هست که کنار بچه‌ها هستم.

در کنار بچه ها به اهداف بسیار بزرگی دست یافتم. سالهای ۷۰ تا ۷۳ مشاوره آموزشی بودم که دراین زمینه به شکل تخصصی هدایت تحصیلی و برنامه ریزی آموزشی را اجرا می کردم و تمام تلاشم این بود که دانش آموزان به اهداف تحصیلی خود دست پیدا کنند.

گزیده ای از فعالیت های آموزشی اینجانب عبارت است از:

  • سال 1373 کار مدیریت دبیرستان کوثر منطقه 9

  • سال 1378 مدیریت پیش دانشگاهی طلاچیان جدیدالتاسیس با 1000 دانش‌آموز

  • سال 1379 مشاور امور بانوان در منطقه ۵

  • سال 1380 مسئولیت دبیرستان نمونه دولتی هجرت با ۲۶ کلاس و ۱۲۰۰ دانش آموز

  • (در هشت سال فعالیت بنده در این دبیرستان بیشترین ورودی های قبولی در کنکور و معدل های بیست را داشتیم.)

  • همزمان با فعالیت در دبیرستان هجرت در سال تحصیلی 82-1381 مدرسه غیر دولتی کیمیا را تاسیس نمودم.

  • در دبیرستان کیمیا از سال 82-81 تا ۹۳ مشغول به کار بودم و در طول این چند سال دانش آموزانم موفق به کسب رتبه های بسیار عالی در دانشگاه های دولتی شدند.

از سال ۹۳ دبیرستان دوره اول گام آفتاب با محوریت حفظ نشاط، خودشناسی، مهارت آموزی، انجام کار گروهی و توانایی حل مسئله آغاز به کار کرد.

پیشرفت تکنولوژی موجب شده است که حفظ زمینه رقابتی سازمان ها تا حدود زیادی در گرو توسعه مهارت های منابع انسانی باشد.

اقتصاد دانش بنیان امروز بسیار خواهان شایستگی های مرتبط با فناوری، اطلاعات هوش شناختی، هوش هیجانی و هوش تکنولوژیک است و به علاوه مهارت حل مسئله،خلاقیت و نوآوری و بهبود مستمر، تغییرپذیری و توانائی رهبری از مهارت های مورد نیاز و مهم برای مدارس امروزی محسوب می شود (مهارت یادگیری)

براین اعتقادم یادگیری تنها چیزی نیست که در دوره ها با برنامه های آموزشی کسب شود.اصولا بخش اعظم آنچه افراد می آموزند و درونی می شود، تجارب واقعی آنهاست.

 

 

آنـها که بیشتر تجـربه می کنند، بیشـتر می آمـوزند و از این رو عملکـرد بهتـری دارند.

رشـــد یک مدرســـه منـوط به نتایـج این تجــربیات است و تجــربه من