تقویم آموزشی

سلام، حالت خوبه؟

آماده ای که برنامه مطالعه برای کنکور 1402 رو با هم ببینیم؟!

اینجا قراره بگیم که چه برنامه هایی واست داریم که بتونی بهترین عملکرد خودت رو توی کنکور داشته باشی.

ما توی برنامه ای که برای تو نوشتیم قراره که در مجموع 14 هفته اردوی مطالعاتی داشته باشی که توی هر کدوم از دوره های اردو یه بخشی از درس رو قراره که جمع بندی کنیم که توی 4 دسته بندی برنزی، نقره‌ای، طلایی و گام آخر  کل محتویات کنکور 1402 جمع بندی میشه

پس دیگه خیالت از اینکه همه مباحث قراره جمع بشه و چیزی جا نمونه راحتِ راحتِ راحت.

حالا ما قراره چیکار کنیم ؟

اول از همه که نگران آموزش نباش،  برنامه‌های آموزشی ما به طور منظم برگزار میشه و قراره که اگه شرایط کرونا خوب باشه حضوری باشه.

یه برنامه هایی هم تحت عنوان برنامه‌های کوتاه مدت داریم که اون چیزایی رو که یاد گرفتی رو بتونی تستش رو هم بزنی و مهارت تست زنی تو قوی کنی

برنامه‌های میان مدت هم برای مرور مطالب آموزشی و مهارت آزمون دادنه 

و اما…….!!!

برنامه های بلند مدت که باعث تثبیت مطالب آموزشی میشه و هنر آزمون دادن و تحلیل اون رو یاد میگیری که مهم ترین بخش آزمون دادنه.

حالا بریم برنامه‌های اجرایی رو ببینیم 

  • شروع دوره ‌های آموزشی از هفته سوم تیرماه 1401 و تا روز کنکور ادامه داره 

  • هر ماه مشاوره های انگیزشی داریم واستون که توسط دکتر باقری مشاور پایه دوازدهم انجام میشه

  • آقای باقری هم همیشه و به طور مستمر با شما و اولیاء شما برای بحث مشاوره هم حضوری و هم تو فضای مجازی در ارتباطه

  • تمامی کتاب‌های کمک درسی و تست هم توسط مجتمع آموزشی گام آفتاب برای شما تهیه میشه و انجام تکالیفتون به صورت فردی توسط مشاور ارشد پیگیری میشه. (خلاصه بگم راه فراری نیست از دست تکالیف 🙂 پس انجامشون بده)

  • و اما اینکه هفته‌ای یک زنگ تحت عنوان زنگ مشاوره خواهی داشت که قراره  از سیر تا پیاز کنکور توی اون زنگ بررسی و تحلیل بشه، علاوه بر این بحث های روان شناختی و معرفی رشته ها رو هم توی کلاس داری.

  • همیشه گفتن از صبحانه نباید گذشت. پس هر روز صبح یه آزمون صبحانه داریم واستون که روزتون رو به روش خودمون زیبا کنیم 🙂 نتایجش هم انتهای زنگ اول اعلام میشه بهتون .

  • از رتبه برتر‌های کنکور هم خواستیم که توی اردو‌های مطالعاتی باهاتون باشن که اگه سوالی داشین ازشون بپرسین و اونا رفع اشکال کنن.