کلاس آنلاین چیست؟

امروزه در مورد کلاس آنلاین و آموزش الکترونیکی زیاد می شنویم. شرکت ها و سازمان ها در پی راه‌اندازی نرم افزارهای آموزش مجازی  هستند تا سیستم آموزش سازمانی خودشان را به بهترین شکل ممکن توسعه دهند. دانشگاه‌ها و مدارس سامانه‌های آموزش الکترونیکی راه‌اندازی می‌کنند. در همین راستا، می‌خواهیم در مورد اینکه کلاس مجازی چیست و چه انواعی دارد صحبت کنیم.

آموزش آنلاین چیست

نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین و سامانه مدیریت آموزش مجازی دو بال راه اندازی آموزش از راه دور برای آموزشگاه ها و سازمان ها هستند. با این دو بال امکان ارائه اموزش از راه دور بی نقص برای دانش پذیران و کارکنان مهیا می شود و آن ها می توانند تنها در یک سیستم اینترنتی با هم ارتباط برقرار کنند، تعامل داشته باشند، سخنرانی ها و ارائه ها را مشاهده کنند و در مورد آن به بحث و گفتگو بپردازند و همراه با کار گروهی با منابع آموزشی درگیر شوند.  این سیستم به تعداد بی شماری کاربر اجازه می دهد که در زمان مشابهی و از هر نقطه ای که هستند از طریق اینترنت در کلاس آنلاین شرکت کنند

سامانه های آموزش مجازی که مجموعه گام آفتاب از آن استفاده می کند امکان آرشیو محتواهای آموزشی را به صورت آفلاین فراهم می کنند و مدیریت آموزش مجازی را ممکن می سازند. یکی دیگر از قابلیت های مهم نرم افزار آموزش مجازی، امکان گرفتن آزمون های الکترونیکی در فرمت های جذاب و متنوع است.

و اما نرم افزارهایی که ما برای برگزاری کلاس های آنلاین مجموعه برگزیده ایم نرم افزارهای نام آشنای Sky Room و Adobe Connect می باشد.

  • وقت خود را ارزش گذاری کنید
  • وقت بگذارید
  • هرگز یادگیری را متوقف نکن
  • تجربه بیش از حد ارزشمند است
  • شجاع باش

یک کلاس آنلاین مزایای زیر را دارد:

  • دانش اموزان به دوره های آموزشی که در جغرافیایی که در آن زندگی می کنند برگزار می شوند محدود نمی شوند.
  • یادگیری اکترونیکی به دلیل اینکه ذاتا توجه دانش آموز را بیشتر جلب می کند،  ویژگی تعاملی بودن بیشتری دارد.
  • کم هزینه تر

در تحصیل آنلاین، شما هزینه ثبت نام، در مواردی هزینه کتاب، هزینه اپلیکیشن ها و برنامه های آموزش آنلاین و تعداد اندکی موارد دیگر را پرداخت می کنید. اما لازم نیست هزینه ای برای رفت و آمد و هزینه های جانبی پرداخت شود.

مهم تر از همه آنکه بزرگترین نعمت خداوند که سلامتی فرزندانتان می باشد تضمین خواهد شد.

مجتمع آموزشی گام آفتاب ، گام به گام همراه شما و فرزندانتان خواهد بود و پیگیری های آموزشی و انظباطی دانش آموزان از سمت تیم مجرب و آموزش دیده ما انجام شده تا کوچک ترین تنشی داخل منزل نداشته باشید.

با پیوستن به مجتمع آموزشی گام آفتاب از آینده ای روشن لذت ببرید!

در صورتی که شما هم میخواهید به دانش آموزان این مجتمع بپیوندید، فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

پیش ثبت نام